• نمایشگاه جامع تولیدات ملی، فرصتی برای تولیدکنندگان خرد

      نمایشگاه جامع تولیدات ملی، فرصتی برای تولیدکنندگان خرد

      نخستین نمایشگاه جامع تولیدات ملی در سه بخش صنایع دستی، مواد غذایی و پوشاک، محصولات با کیفیتی را به نمایش گذاشته است که به دلیل عرضه مستقیم، قیمت آنها نیز مناسب است.


      به گزارش شاتا از  ایرنا، مدیر نمایشگاه جامع تولیدات ملی گفت : مخاطبان این نمایشگاه مردم و تولیدکنندگان هستند و ما می خواهیم سطح آگاهی آنها را در مورد تولید و مصرف کالاهای ایرانی بالا ببریم.

      مجلسی راد افزود: شرکت کنندگان این نمایشگاه، تولیدکنندگان کوچک و متوسطی هستند که کالاهایشان با کیفیت، اما معرفی نشده است و نیازمند حمایت مسئولان و مردم هستند و ما درصددیم این کار را به صورت علمی انجام دهیم.

      وی، هدف دیگر این نمایشگاه را معرفی نشان های ایرانی به مردم و اعتماد سازی برای خرید کالاهای ایرانی عنوان کرد.

      مجلسی راد ادامه داد، مردم می توانند از طریق این نمایشگاه با برندهای ناشناخته ایرانی و کیفیت محصولات آنها آشنا شوند و سپس هر گاه مایل بودند از طریق سایت نمایشگاه به طور مستقیم به تولیدکننده متصل شده و خرید کنند.

      این مقام مسئول درباره نحوه برگزاری نمایشگاه گفت: دو ماه پیش از برگزاری نمایشگاه، برای ثبت نام تولیدکنندگان اطلاع رسانی، پس از ثبت نام، کالای آنها توسط کمیته نظارت و ارزشیابی نمایشگاه ممیزی و پس از تایید از آنها خواسته شد تا چند نمونه از محصولات خود را به کمیته مزبور ارائه کنند.

      مجلسی راد اضافه کرد: در صورت تایید نهایی، ثبت نام نهایی انجام و شرایط و چگونگی حضور در نمایشگاه به آنها آموزش داده می شد.

      به گفته وی، در نخستین دوره این نمایشگاه 60 تولیدکننده حضور دارند که امید می رود این تعداد در دوره های بعدی افزایش پیدا کند.

      مدیر نمایشگاه جامع تولیدات ملی تاکید کرد: در حقیقت، برگزاری نمایشگاه و فروش هدف اصلی ما نیست، بلکه صرفا راهی است برای جذب مخاطبان یعنی مردم و تولیدکنندگان برای تحقق اهداف اصلی که همان تبلیغات و آموزش است.

      به گفته وی، در بحث آموزش، هر بار دو سرفصل یکی الگوی عملیاتی کسب و کار موفق و دیگری نقاط آسیب زا در مدیریت مالی شرکت ها مدنظر است. دوره های مورد نظر شامل بازاریابی بین المللی، بازاریابی داخلی، تفکر استراتژیک در کسب و کار، راهکارهای اقتصاد مقاومتی، روش های برند سازی و مدیریت نشان تجاری و نقاط آسیب زا در مدیریت مالی است که در حین برگزاری نمایشگاه برای تولیدکنندگان برگزار می شود.

       

      گالری
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
Page created in 6.4968709945679 seconds.
memoryUsage : 32044Kb