1400/06/29  
 
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵ ۱۵۹
چچ
کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی

کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد.

به گزارش شاتا، مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور ، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استانهای یزد ، کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر بطور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفته اند.

وی افزود: در استان سمنان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه سال جاری ۳۹ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان ثبت شده است که توسط کارشناسان و بازرسان سازمان ، ۳۸ مورد این شکایات بررسی و منجر به نتیجه شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴ ، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگوئی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر به عنوان یکی از اولویت های این سازمان می باشد.

وی یادآور شد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات بسیار ضروری می باشد.

یحیایی عنوان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی سازمان حمایت ، میانگین زمان ثبت شکایت مردمی تا رسیدگی شدن شکایت در استان سمنان ۷ روز می باشد.

وی ادامه داد: استان سمنان در نظر سنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات ، با ۸۱ درصد رضایتمندی پس از استانهای کهکیلویه و بویراحمد ، جنوب کرمان و مازندران در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.9396413167318
Query time: 1.2404750188192