1400/08/05  
 
یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ۱۱۹
چچ
رسیدگی به 1301 فقره شکایات در حوزه کالا و خدمات در استان بوشهر

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد:

رسیدگی به 1301 فقره شکایات در حوزه کالا و خدمات در استان بوشهر

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهراعلام کرد : در چهار ماه اول سال جاری تعداد 1301 فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه اخذ و رسیدگی شده است.

به گزارش شاتا، رضا جمالی افزود: از مجموع 1301 فقره شکایات رسیدگی شده، تعداد 380 فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی ، 717 مورد غیر متخلف تشخیص داده شده و تعداد 102 فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان گردیده است .

وی ادامه داد: بررسی‌ وضعیت گزارشات حاکی از آن است که بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به ، انواع نان، مرغ گرم ،میوه و سبزی ،پوشاک، موبایل ، سیمان و...مابقی مربوط به سایر کالاها می باشد و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودرو سبک ، آرایشگاه ها ، تعمیر لوازم برقی و خانگی ، مشاورین املاک ،نصب آسانسور و مابقی مربوط به سایر خدمات بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر، اضافه کرد: بیشترین تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، تقلب، ضرر و زیان، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کم فروشی، عدم انجام تعهدات و همچنین عدم رعایت ساعات کاری در صنف نانوایان بوده است.

جمالی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق سامانه 124 گزارش نمایند.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 3.7614992459615
Query time: 1.6618796984355